пятница, 3 октября 2014 г.

Якщо б я була президентом


Напевно, кожна людина, будучи малою дитиною мріяла, як стане президентом. Як в її руках зосередиться уся влада та вплив, як опиниться у великому кабінеті, а в руках її буде ціла держава.
 Зараз мені сімнадцять років, але я теж полюбляю мріяти. Та мріяти треба так, щоб фантазії, народжені в твоїй голові, колись таки стали реальністю.
Тож поринаючи у думки з головою я опиняюся в центрі Києва, на вулиці Банковій, у великому кабінеті, лунає телефонний дзвінок і я віддаю своє перше розпорядження.


Законопроект № 1 Увести в школах та вищих навчальних закладах предмет «Фінансова грамотність».
Пояснення до законопроекту: Усі мріють бути заможними та мати гарні фінансові статки, але мало хто вміє правильно та з розумом вкладати кошти. Багато школярів бездумно витрачають кишенькові гроші на жуйки, цукерки та інший непотріб, мріючи про телефони та плеєри. Але якщо їх ще з перших класів навчати правильному поводженню з грошима у майбутньому ми отримаємо не тільки інтелектуально розвинену молодь, але й кваліфікованих спеціалістів.

 Законопроект № 2 Штрафування громадян у стані алкогольного сп’яніння у містах скупчення людей ( вулиця, метро, магазин тощо).
Пояснення до законопроекту: Подібній закон увійшов у дію в країні великих контрастів – Індії, де найбідніші райони межують з офісами престижних фірм. У 2003 році у столиці почалося будування найновітнішого хмарочоса, але на середині будівництва закінчились усі, виділені бюджетом, кошти. Тож владою країни було прийняте рішення яке описане у моєму законопроекті. Вже менше ніж за півроку в громадських місцях зникли усі поціновувачі міцного напою, а на вилучені кошти звели хмарочос.
На мій погляд, назбирані кошти можна направити на ремонт шкіл, дитячих садків, клінік та доріг у містах та селах України. І,сподіваюся, зменшить кількість громадян з алкогольною залежністю.

Законопроект № 3: Кожному зі чотирьохсот п’ятдесяти депутатів верховної ради надати свій підшефний регіон України, де кожен матиме змогу зробити щось необхідне для покращення благоустрою та життя громадян.
Пояснення до законопроекту: Кожен з депутатів має надану йому владу, а також фінансове забезпечення. Якщо направити свої сили на рішення не глобальних, а більш конкретних проблем в нашій країні буде благоустрій та ми посядемо гідне місце серед країн Європи. А кожного місяця проводити конкурси, де будуть обирати найкращі регіони у галузях економіки, екології, науки та культури.

Законопроект № 4: Заміна рекламних бігбордів та вивісок, де зображенні алкоголь чи цигарки на плакати, що сприяють покращенню настрою громадян.
Пояснення до законопроекту: Найчастіше, коли зранку ми йдемо на роботу чи на навчання, мало хто перебуває у гарному настрої. Громадський транспорт, поганий сон, хмарна погода – усе це впливає на наш настрій. Але, я впевнена, що кожному буде приємно, ідучи на роботу прочитати побажання гарного дня. Я пропоную замінити рекламні плакати на вивіски зі словами чи фразами напр.: «Гарного дня!», «Посміхнись, цей день буде найкращим», «Твоя посмішка може зробити когось трішечки щасливим».

Звичайно, подані мною законопроекти потребують реформ, але я дуже сподіваюся, що колись я почую завітну фразу: «Рішення прийняте.» Поки я не стала президентом, я приймаю активну участь у благоустрої рідного міста.
Щоб зробити щось велике – почни з себе, а потім ти перевернеш цілий світ!

2 комментария: